zondag 4 augustus 2013

Gebreid en Goed

Een paar weken geleden heb ik mijn mappen met ideeën en proeflapjes doorgespit en een nieuwe map samengesteld. Waarschijnlijk zal ik niet alles uitvoeren, maar ik besloot om bij de eerste bladzijde te beginnen.

En omdat het voor mij altijd moeilijk kiezen is, ben ik meteen met twee modellen begonnen.
Het rokdeel van dit model wil ik op de breimachine breien. Hier wacht ik mee tot het wat afgekoeld is, mijn werkruimte heeft een plat dak en is eigenlijk 'iets' te warm deze zomerse dagen.
Het tweede model krijgt een rokdeel dat ik op de hand brei. Uiteindelijk koos ik voor nóg een ander ajourmotief.
Het blijft lastig om in deze fase een goede voorstelling van het resultaat te maken, maar ik vertrouw erop dat het goed komt.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten