donderdag 18 juli 2013

Gebreid & Goed vanplannen

Gister was ik, ondanks de warmte, een hele dag op het atelier. Ik ben meestal met verschillende dingen tegelijk bezig en tussen de bedrijven door verzin ik ook nog van alles en nog wat. Zo bedacht ik dat ik nog nooit goede foto's van mijn truien gemaakt heb. De enige foto's die ik heb, zijn gemaakt met een analoge camera en een beetje geïmproviseerd geshowd.
Een 'levend model' had ik niet tot mijn beschikking dus ik maakte gebruik van mijn paspop. Sowieso wenselijk want het zijn wollen truien en de temperatuur was zo'n 25 graden Celsius.

Deze truien zijn op een breimachine gebreid. Ik ben van plan om dit soort dessins ook op de hand te gaan breien. Én om dat dan te combineren met kantpatronen. Daarom heb ik mijn map met ideetjes en proeflapjes er maar eens bij gepakt.

Uiteindelijk ben ik van plan om 'alles' met elkaar te combiberen.
Aan het eind van de dag heb ik knopen doorgehakt en zijn de vanplannen plannen geworden.

Nog niet gekozen voor het model van de volgende maand? Het kan nog steeds!


 Welk model heeft je voorkeur?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten