zondag 3 maart 2013

'Breien is weer helemaal in'

"Breien is weer helemaal in", een aantal maanden geleden vroeg ik me af wat hier mee bedoeld werd. Maar zo langzamerhand begin ik er achter te komen.
Het begon bij het oprichten van het A t/m ZaansBreiCafé. Na het versturen van een persbericht kregen we meteen al veel reacties van de media. Er werden interviews afgenomen, foto's gemaakt en stukjes geplaatst in de krant.
Het eerste breicafé werd druk bezocht en de reacties op de facebookpagina  waren alleen maar enthousiast.


A.s. woensdag wordt het tweede A t/m ZaansBreiCafé georganiseerd en ook nu wordt er in de krant weer aandacht aan geschonken.


Toen ik vanmiddag boodschappen deed duwde iemand mij ineens een Mikro Gids onder de neus.

 
Ik kan er niet meer omheen, breien is in en ik ben benieuwd hoeveel mensen er a.s. woensdag 6 maart aanschuiven!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten