zondag 7 april 2013

van plan

Een paar weken geleden heb ik deze 'dames pullover' uit een oud tijdschrift afgemaakt.

Het breien was eenvoudig maar het in elkaar zetten kostte meer moeite. Het aantrekkelijke van dit model is het witte biesje van stof dat tussen het breiwerk bevestigd wordt. Achteraf had ik het beter uit schuine stof kunnen knippen, nu zit het niet helemaal naar mijn zin.
Het rijtje knopen verdoezelt gelukkig de hobbeltjes die er ontstaan zijn een beetje.
Het model waar ik nu mee bezig ben, komt uit een ander oud tijdschrift.
En ook dit vestje is niet ingewikkeld om te breien. Het is wel veel werk want ik brei het op hele dunne pennen.
Ik ben er nog wel even mee bezig, maar vandaag heb ik besloten hierna wat ingewikkelders te maken, keuze genoeg.

Het idee is om dit model te maken,
maar ik verander wel vaker van plan.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten