zondag 29 september 2013

kleur

Zojuist heb ik de laatste hand gelegd aan een tuniek geheel uitgevoerd in groentinten. Meestal kies ik een aantal gedessineerde stoffen bij elkaar, maar nu wilde ik een kledingstuk maken in min of meer één kleur.
En omdat zo'n kledingstuk uit veel verschillende onderdelen bestaat heb ik niet veel van dezelfde stof nodig. Het is dan ook leuk om eerst mijn voorraad lappen door te spitten en vervolgens mijn kast met garens.
Ik ben begonnen met het maken van een rood exemplaar.
Het leuke van zo'n tuniek in één kleur is dat het zich goed laat combineren met andere bonte kledingstukken.
Ik was ervan overtuigd dat dit groene shirt mijn laatste kledingstuk voor de komende tijd zou zijn maar....
ik heb wel vreselijk veel zin om er een groen vestje bij te maken!

En natuurlijk stop ik niet met het maken van 'het model van de maand'.
Nog niet gekozen voor het 'model van de maand oktober'? Klik hier!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten