zondag 25 augustus 2013

websites

De eerste keer dat ik mijn werk op een site plaatste was op de Extosite. Het is een gratis site voor kunstenaars en het grote voordeel is dat je zelf heel makkelijk foto's en teksten kunt plaatsen.
Nadeel is dat er een ballotagecommissie is die moeite heeft met 'de ambachtskunsten', kleding mag er niet op. Eigenlijk wilde men dat ik de site zou verwijderen, maar dat heb ik nooit gedaan. Ik werd wel gestraft, via de Extosite kan je mijn site niet vinden, alleen als je 'het adres' kent, kom je op mijn deel.

Ik besloot om zelf een website te beginnen, 'gebreid & goed'.
Met Photoshop bouwde ik de pagina's op, voor de techniek achter de pagina's riep ik de hulp van iemand anders in. Het was een aardig begin, maar ik was niet tevreden met het geheel.

Groot nadeel was dat ik zelf niets kon veranderen waardoor de informatie al snel verouderd was.
De vernieuwde site moest simpeler en daarom zijn er ook een paar leuke pagina's verdwenen.
Het lijntje met de websitebouwster Anky Spoelstra is kort dus de nieuwe site blijft wel 'up-to-date'.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten